trešdiena, 2007. gada 26. septembris

#20

bija taa, ka bija baigi labi. un bija slikti. bija atkal labi un bija slikti. un vareeja izlemt: kaa buut, kaa dariit: buut shitaa vai taa: kliegt vai nee, vai arii raudaat vai nee, dariit visiem zinaamu vai nee, buut laimiigam vai nee, nu taa kaut kaaa. bet bija arii taa, ka nevar vienmeer izveeleeties pilnu komplektu.
peerku gumijas laaciishus HARIBO un nezinu, cik daudz kuras kraasas laaciishu buus tur pacinjaa. taa arii notiek. nopeec un tad domaa. apeed sarkanos (njamma...) apeed baltos (mmmm...) un taa taalaak, liidz paari paliek dzeltenie, kas garsho peec neveiksmiigas citronu sulas. nu un tad var tos eest vai nee, izmest, atdot citam. vai arii atstaat savaa nodabaa un gaidiit, kas nu notiks.
un notika taa, ka es arii biju HARIBO laaciitis. un es staaveeju savaa nodabaa, mani mazliet bakstiiija, es biju tas, kas paliciss uz beigaam, bet taapeec, ka garsho, nevis negarsho. un es dziivojos savaa nodabaa.... ai, neee.... es biju lakrica, jo lakricas ir melnas, un taadas, kuras nav gluzhi taas konfektes, kas garsho beerniem. es tur taa dziivojos savaa dabaa, bet par briiinumu, tiku gatavota peedeejaa, jo mani gribeeja vairaak, man taa vismaz skjita.
nu man skjiet, ka es bojaajos. iepeleeju un draudzeejos ar putekljiem, norasoju no mitraa gaisa virtuvee un sakalstu, ja man virsuu spiid saule, palileku peleeka un mani var sadrupinaa. Pat, ja taas NAV lakricas fizikaalaas iipashiibas, tas nemaina lietas buutiibu.
ir noticis taa, ka lietas nav notikushas, tad, kad taam jaanotiek. un nu neko... kaa ir taa ir, buutu es jel zinaajusi, buutu varbuu papuuleejusies liist konfekshu augshdaljaa un spraukties tik ilgi, liidz mani apeed pirms es palieku peedeejaa. un es gribu pie sava iipashnieka, ja, es tieshaam gribu, man nav nekas pretii pret vinju, bet nav labi mani atstaat kuustam, kalstam vai rasojam. tas nav COOL.
superiigie haribo laaciishi, neko jau vinji nevar, vinji jau nevar neko, ne buut laimiig, ne nebuut, ne raudaat, ne kliegt, ne arii piit sev bizes. vinji ir taadi nekustiigi miiksti un superiigi..

Nav komentāru:

bungotaaji

bungotaaji