ceturtdiena, 2008. gada 27. novembris

izmisums

un šodien viņi nozāģēja arī otro kociņu pagalmā.
es tik tiešām novēlu, lai viņu berni aug uz asflata un nekad nepazīst govi.

6 komentāri:

Anonīms teica...

oo, tev pat veel ir pagalms. man taada lieta ir tikai atminjas no beerniibas. bija kaadi padsmit gadinji, kad pagalms paarveertaas par vecu dzeeraaju krogu un daargu,nekoptu autostaavvietu.

anna pruuse teica...

tagad tā tava autostāvvieta tur arī ir un ar šķembām.

Anonīms teica...

tajaas akmens bedrees pa 26Ls/meenesii es savu auto tur nelieku.

anna pruuse teica...

tas nebija nebuut paarmetums. tas bija: tagad mums ir liidziigi

Anonīms teica...

es jau neko sliktu nepadomaaju. tik atceros,ka visaa maajaa tika vaakti paraxti,ka esam pret to visu. un daudzi bija pret. we lost.

Kristofers Robins teica...

Runājot par autostāvvietām man D. mājā ienākusi kāda krievu dāmīte, kas vāca parakstus, lai paplašinātu autostāvvietu, jo reāli vairs neesot kur likt auto. Es teicu, ka man nav auto un tāpēc tā nav mana problēma un es neparakstīšos. viņa šausmīgi samulsa, tad apvainojās un tad teica, ka es nožēlošot to tad, kad man būs mašīna. Uz ko es atbildēju, ka man principāli nav auto un ka man ir bērns, kuram es vēlos rotaļu laukumu mājas tuvumā un ka vispār es dzīvoju pirmajā stāvā un katru reizi, kā tiek tuvumā iedarbināta mašīna, man pilna istaba pienāk ar izplūdes gāzēm (ja logs vaļā) un ka es neko neparakstīšu, ja nu vienīgi papīru, kas aizliedz novietot mašīnas šajā mājas pusē.
Nu tā kaut kā. kā var vispār vākt parakstus par autostāvvietas paplašināšanu, lai taču liek valsts stāvvietās un pāris simts metru līdz mājām atnāk ar kājām. Lai gan, mos sēžos sastrēgumos un zibinot ar gaismām, tā ļauī nogurst, ka negrib nekur iet..

bungotaaji

bungotaaji