otrdiena, 2009. gada 21. aprīlis

otrdienas stress

tātad šodien giadu ierodamies žirgfi rīgas zoo. vēl man viena itervija ar vienu čali sarunāta par stipendijām un viņa dzīvi. un vēl man jāsatiek auskaru darinātāja un jānopērk kāds auskars no viņas par 3x mazāku cenu kā veikalā. Tiesa, manas ausu ļipiņas atkal raud un pieprasa dārgmetālus, bet tas pārejošo.
vēl man jāorganizē tas brauciens ar laivām. pagaidām ir zināmi datumi, un man liekas, ka arī maršrutu esmu izvēlējusies ļoti labu, bet no otras puses, vēl tik daudz kas darāms, ka jādomā.
vēl man vajadzētu atšifrēt vienu interviju, ko uztaisīju pagājušā nedēļā. bet taas viss vēl vakarā, jo līdz tam man jānokļust zoo, jāsatiek žirafe, jānokļūst tiešajā ēterā un jāuztaisa vēl arī gabals.
nav laika domāt kur ēst, kad gulēt.
vēl arī jāiesniedz ārsta čeks apdrošinātājiem, lai atmaksā manus 7 latus.

Nav komentāru:

bungotaaji

bungotaaji