pirmdiena, 2010. gada 23. augusts

jaunākais aizlidoja prom mācīties. atkal. man vienmēr žēl, ka viņš brauc prom.
piezvanīja mamma teica, ka mani mīl un lai es neskumstu. es saku, būs jau labi.
vakar skatījāmies vecās kasetes: jūra, jāņi, izlaidums 9 klase. skatījāmies un tur nekas nemainās: man sejā tāpat manāms kaut kāds neapmierinātīgums ar dzīvi.
bet 6dien satiktu latv.val. skolotāju viņa tik priecīga teica, ka aicinās mani runāt ar skolēniem.
man vispar bija fūga, bet lai jau es piekritu.

3 komentāri:

Kristofers Robins teica...

a man viņa viendienu pagāja garām vecrīgā tā, it kā mani nepazītu, kas bija nedaudz skumji :_(

anna pruuse teica...

viņš arī ir diezgan izkalidīs. kāpēc ta nepasveicināji, būtu bijis priecīgs.
varbūt bij iepīpējis vai pohā.

Anālais teica...

http://analaissekss.org

bungotaaji

bungotaaji