otrdiena, 2007. gada 3. jūlijs

#7

Ooooo.... jaa! es esmu naiva. jamsina zieds, peldeetaaaja zuzanna, bez trauksmes un bez iepseejaam kljuut nopietnaakai un varis neriikoties kaa padebiilai sukskjei, kas neko nesajeedz no dziives. es turpinaashu.
bet veel vairaak par savu padebiilo sushkjismu mani kaitina neizleemiiba un nozheelojama vilcinaashanas, kas taapat noved pie zinaama rezultaata, kas nav atbalstaams no eetikas viedoklja vai cienas vai citiem hujoviem rakursiem. viss labi.

vobshem nav mums kopiigu intereshu. muus nekas nesaista, mums nav par ko runaat. elementaaras lietas nevari izlemt un viss, kas tiek dariits manaa labaa Tev ir upurs. tad jau nav likteniigu mums saistiibu.
iztiksim bez liekiem traadi riidi un citaam huinjaam.
bvisu gaishu un glavu augshaa. esam tachu pieaugushi cilveeki un taapat zinaajaam, ka tam jaanotiek. buutu naivi turpinaat domaat, ka mums kaut kas sanaaks.

ripo ripo hu huuuuuu!

1 komentārs:

anna teica...

man ir daudz kljuudu, jei bogu, kuru tas interesee? galvenais ir saturs vai forma? nedirs, ka forma!

bungotaaji

bungotaaji