trešdiena, 2008. gada 18. jūnijs

esmu aarpraataa un sajuusmaa. pieradusi pie kjnadas un cilveekiem tagad maaciishos mieriigaak visu dariit un apdomaat.. buus jaauztaisa atsleegu un zharau saiskjis. un tad es vareeshu veel daudz ko izdariit. jaaizplaano kaa kljuut sabiedriskai biezhaam un radiit labaaku iespaidu, kaa sanjemties un reizeem nostraadaaat 7as dienas ar domu par riitdienu. jeezinj. vrbuut vienkaarshi gribaas maajaas, jo kur maajas tur sirds.
seedeeju pie sava datora LR1 un miru nost, actinjas saapeeja un naaca veemiens.
pirmo reizi veemu LR tualetee un bija jociigi. bet man skjiet, ka salaati pie vainas. nelaimiigaas saindeeshanaas ar salaatiem saak arii manu pashiedvesmu ietekmeet un nu es ticu, ka visi salaati ir mazgaati un taisiit no slamonellas kartupelju putras.
padodos. negribu vairs DZk sveicinaat. Man vispaar nenormaali riebjas tas, ka man nedod maaciibu atvaljinaajumu un es juutos nogurusi atstraadaajot 2 sanjemaats dienas pa sveetdienaam. jeezinj, kaapeec?? tik gruuti mazliet paruupeeties par kaadu, kas varbuut visu atlikusho muuzhu dariis labu tam zinju dienestam? es neiberaucu. kaapeec nevar taa vienkaaarshi un labi, taa lai visi juutas labi un reizeem nest arii mazus upurus, lai es justos labi.
dzk lai iet dirst. klibais vepris

3 komentāri:

olga teica...

eu, pēc tādas vemšanas vajadzētu grūtniecības testu

olga teica...

pag, tavā iepriekšējā ierkstā, tur kur par slīkšanu, arī domāts dzk?

anna teica...

nē, vemšanas no citurienes nāk :) es pazīstu vienkārši un viss
un par slīkšanu nē. nekad. negribu kopā slīkt nē!

bungotaaji

bungotaaji