piektdiena, 2008. gada 22. augusts

fluorizeets uudens

kaa reiz shodien man gribeejaas padaliities ar sevi.
vakar skatiijaamies filmu par sazveerestiibu teorijaam, kaa apvienotaas naacijas ar paartiku plaanot samazinaat par 35% pasaules populaaciju. Piemeeram, ASV tagad visur tiek lietots fluorizeets uudens, laiikam arii pa kraaniem taads tek. un kaa liecina filmas autoru riiciibaa esoshi fakti, tad shis uudens rada virkni dazhaadu slimiibu un kaishu, kas uzbruuk cilveeka veseliibai.
Man jau vienalga, jo eiopa nav piekritusi uudenim pievienot fluoru, bet taapat kaut kaa skumji.
skumjaakais droshi vien ir arii tas, ka filma ir 2h gara un visu laiku fonaa skan skarba muuzika, kas veicina sirds ritmu un dara nervozu.
papildus fluoram vinji apgalvo, ka visi ASV prezidenti ir tuvu staavopshi britu karaljnamam, kaa arii, ka globaalaa sasilshana ir meli. Bet tas nekas, jo vienmeer ir kaads, kas iebilst. es pavasarii biju LU botaaniskajaa daarzaa un tur botaanjikje man staastiija, ka viss ir normaali, ka taa tam jaabuut, ka taa ir bijis un globaalaa sasilshana notiek jau periodiski arii veesturee.
bet viens no interesantaakajiem apgalvojumiem no filmas ir par 2012 gadu, kas ir kaa pasaules gals pasludinaats, pamatojoties laikam uz maiju kalendaaru. un vispaar nu neko. man vienalga. man liekas, ka Latvija ir pasaules centrs un mees nekur nepazudiisim. un veel Latvijas ir bmx lielvalsts, ar to arii apsveicu :*

3 komentāri:

Kristofers Robins teica...

Latvija ir tikai pārpratums pasaules kartē un tikai no cilvēkiem ir atkarīgs, vai tā izveidoies par kaut ko jēdzīgāku nekā 'pārpratums' laikā, kad bija modē nacionālisms. Diemžēl arī cilvēkmateriāls Lv nav pats spožākais, tā kā ilūzijas ir mazas..

anna pruuse teica...

bet tu audzē spēcīgo un skaisto jauno paaudzi.

Kristofers Robins teica...

tas tev jāsaka tetim, es meit varētu uzaudzināt spēcīgu un skaistu :(

bungotaaji

bungotaaji