piektdiena, 2008. gada 29. augusts

neguleetas naktis

shodien man bija sapnis.
ejot cauri vecpilseetai ar mani sarunu saaka kaads noplucis kungs, kursh teica, ka grib mani sadrut ar nazi. un taa nu mees mazliet kaavaamies, vinjsh ar savu mazo naziiti es ar savu. vinjsh man sagraiziija rokas un paaris reizes ieduura naziiti muguraa, plecaa un taa..
es vinjam situ ar blakus kafejniicaa panjemties kreesliem un arii kaads jauns cilveeks vinu briidi man naaca paliigaa, bet vecais kungs vinju aizbaidiija. peec tam neviens garaamgaajeejs uz maniem luugumiem paliidzeet nereageeja. un nosleegumaa es aizmuku.
satiku kritoferu un aleksi un raadiiju savas sagraiziitaas rokas, paarbijusies un saapees. un teicu, ka tas bijis ljauns sapnis, no kura esmu pamodusies ar iistaam reetaam uz rokaam. un suudzeejos abiem, kaa man apnikushi sliktie sapnji ar mirushiem, kliedzoshiem beerniem un uzbruceejiem, kas saapina
veel tur bija nikns suns, kursh reeja , un reeja, bet tad es vinja purnu saspiedu kopaa, lai man nekozh un vinjsh saaka pieklaajiigi sarunaaties. kad es vinju palaidu valjaa, vinjsh aizmetaas pakalj kakjiem, paari briiviibas ielai.
veel bija auglju veikals un olga, un liichiju auglji un nikna krieviete ar deelu.

3 komentāri:

Kristofers Robins teica...

pruusei jātiek valjaa no aizturetas agresijas un tas raditajam bailem, ka shi agresija varetu izlauszites visnepiemerotakaja bridi un sabeigt publikas priekshstatu par bezagresivo pruuses j-kdzi.
Iestajie skikbokseru pulcijaa.

P.s. vai zinaji, ka ir tadi pulcinji 'stich bitch', kas ir NIKNAAS izshuveejas?

Kristofers Robins teica...

pareizāk sakot stitch`n`bitch jeb 'knitt happens' :)

anna pruuse teica...

pruusei jaadzer zivju eljljlaljljljlaaaaa...

bungotaaji

bungotaaji