ceturtdiena, 2008. gada 21. februāris

lūk ,lūk, kāds ir nobildējis manus spņus!



Saprotiet dārgās, tas ir tik kruta - šodien netīšām uzrāvos uz bildi, kurā ir attēlota pilsēt aun tā ir mats matā, kā tās pilsētas, kuras rādās man sapņos. Tajos sapņos (jo, attiecībā uz pilsētām man ir vairāku 'tipu' sapņi), kur es atrodos pilsētā, kādu gaidu vai mūku no kādda, vai tieku satverta un vesta prom (mašīnā ar latviešu valodas skolotājām... bet tas nu tā...) un šajās pilsētās parasti nav cilvēku, vai arī, ja tie ir, tad tikai kā nojauta un nekad tiem nav nozīmes un šīs pilsētas ir ar ēkām, kurās es nevaru ieiet, ielām, kas paver skatu, bet nepaver iespēju iet tālāk - pilsētu ar neredzamām robežām, kuras mani notur, nelaižot ārā, kurām es nevaru pārkāpt..
un tās izskatās VOT šādi!

5 komentāri:

olga teica...

cik skaisti..

olga teica...

tieshaam atliek tikai dvest. klusa nopuuta.

anna pruuse teica...

Tev ar kaadu vajadzeetu par to aprunaaties. man skjiet.

anna pruuse teica...

bet vispaar: kam tagad viegli ...

Kristofers Robins teica...

par to man vajadzēja parunāties pamatskolā un vidusskolā, kad bija šādi sapņi :)

bungotaaji

bungotaaji